Wysyłka w 2 dni robocze!

100 dni na zwrot

Darmowa wysyłka do zamówień powyżej 189 zł

Wysyłka w 2 dni robocze!

100 dni na zwrot

Darmowa wysyłka do zamówień powyżej 189 zł

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

1. Jaki jest czas wysyłki produktów?

Jak najkrótszy i jest to nasz największy priorytet! Większość produktów wysyłamy do Ciebie w ciągu 2 dni roboczych, na niektóre, jak np. czapki, możesz poczekać nie więcej niż 7. Skracamy, jak możemy, żebyś mógł nosić miło(ść) jak najszybciej 🙂

2. Zamówiłem produkt, ale po kilku dniach jednak się rozmyśliłem. Czy mogę go zwrócić?

Jasne. Wychodząc na przeciw Waszym oczekiwaniom i wiedząc, że wszyscy czasem zmieniamy zdanie, wprowadziliśmy 100 dni na zwrot!

3. W jakich dniach i godzinach czynny jest live-chat?

Od poniedziałku do piątku miedzy 12 a 18. Ale mailowo tutaj: [email protected] jesteśmy dla Ciebie też w weekendy 🙂

4. Zamówiłem produkt i dostałem zły rozmiar. Kto pokrywa koszt przesyłki związany z wymianą i w jakim terminie jest realizowana?

Mamy nadzieję, że będą to niezwykle rzadkie sytuacje, ale oczywiście koszt przesyłki pokrywamy my.

Po kontakcie z nami za pomocą live-chat na stronie lub mailem na [email protected]
wyślemy do Ciebie kuriera. Jak tylko dostaniemy informację, że odebrał przesyłkę, wysyłamy nową. O wszystkim będziemy Cię informować mailowo.

5. Zamówiłem produkty, ale przesyłka jest niekompletna, brakuje jednej rzeczy. W jakim terminie ją otrzymam?

Wysyłamy produkt następnego dnia roboczego, niemniej bardzo pilnujemy, żeby nie dochodziło do takich sytuacji, bo jednak jak coś zamawiasz, to wiadomo, że chcesz dostać wszystko 🙂

6. Zamówiłem produkt zgodnie z tabelą wymiarów, ale po przymierzeniu w domu jednak wolę większa. Czy mogę ją wymienić?

Oczywiście! Napisz do nas, najlepiej na live-chat na stronie, zorganizujemy wymianę ekspresowo

7. Zamówiłem produkt, ale po kilku dniach jednak się rozmyśliłem. Czy mogę go zwrócić?

Jasne. Wychodząc na przeciw Waszym oczekiwaniom i wiedząc, że wszyscy czasem zmieniamy zdanie, wprowadziliśmy 100 dni na zwrot!

8. Zamówiłem produkt, ale mam uwagi do jakości haftu. Czy mogę go wymienić?

Dokładamy wszelkich starań, aby haft był jak najwyższej jakości. Ale jest to praca człowieka, a każdemu może czasem coś udać się trochę mniej i my to rozumiemy. Dlatego w takiej sytuacji prosimy Cię o wysłanie zdjęcia na [email protected] – na pewno zareagujemy błyskawicznie i jeśli rzeczywiście haft będzie złej jakości, w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych dostaniesz od nas nowy produkt.

9. Czy wysyłacie produktu za granicę?

Na razie nie, ale obserwujemy zapotrzebowanie. Jeśli wzrośnie, na pewno je uruchomimy!.

10. Mam kod rabatowy. Jak mogę go zrealizować?

W koszyku, po przejściu do płatności, na górze jest miejsce do wpisania kodu. Na pewno go nie przegapisz 🙂

11. Jaki jest koszt wysyłki?

Paczkomaty: 15,99 zł
Przesyłka kurierska: 17,99 zł

Przy zamówieniach powyżej 189 zł przesyłka jest darmowa 🙂